tel. 071-4033408

 


Patiënt-tevredenheid


De NMT heeft in het voorjaar van 2012 een patiëntenenquête gehouden onder een grote groep tandartsen in Nederland. Ook onze praktijk heeft deelgenomen aan dit onderzoek.

De resultaten van deze enquête zijn gepubliceerd in dit rapport waarin onze praktijk vergeleken wordt met het gemiddelde in Nederland.


Als u niet tevreden bent
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom streven onze medewerkers ernaar om u tijdens uw bezoek zo goed mogelijk te behandelen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat horen wij dan graag van u. Zo kunnen we samen met u naar een oplossing zoeken en herhaling van klachten voorkomen. Bovendien kunnen we daardoor ook de kwaliteit van de zorg en dienstverlening verbeteren.


Wanneer u een klacht heeft, kunt u zich het beste wenden tot de direct betrokkene(n). In de praktijk blijkt dat klachten op deze wijze veelal snel op een bevredigende wijze opgelost kunnen worden.


Informatiepunt en klachtenregeling
Komen we er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) (TIP tel: 0900 2025012). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de NMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

laatste nieuwsnieuws_2.html